Brand News

Lookbook okupio legende beauty scene u Hrvatskoj

Koja je prava doza ljepote i kako izgraditi svoj look ne robujući trendovima, na panelu lifestyle portala Lookbook, kojeg je moderirala Nana Nadarević, brojnim su uzvanicima otkrile mag. pharm. Seka Zebić, dr. Nevia Delalle i vizažistica Petra Sever.

Danas smo opsjednuti ljepotom i mladolikošću, a – unatoč tome što imamo puno mogućnosti – čini se da je teže nego ikad pronaći pravu dozu ljepote. No ključno je naglasiti ono što nam je priroda dala, dobro se osjećati u svojoj koži i ne izgledati isto kao i drugi, zaključak je Lookbook panela „Prava doza ljepote: kako izgraditi svoj look?“, održanog u zagrebačkom „A most unusual Gardenu“.

Vrsne beauty stručnjakinje Seka Zebić, magistra farmacije i beauty edukatorica, žena koja je prva u Hrvatskoj promovirala pro-aging ideju; dr. Nevia Delalle, spec. dermatologije i venerologije, pionirka estetske medicine u Hrvatskoj i Petra Sever, skin care i make up stručnjakinja, yoga i pilates trenerica, posvećena svjesnijem pristupu ljepoti, britko su i iskreno progovorile o beauty trendovima, idealu ‘vječne mladosti’, ali i FOMO fenomenu (Fear of missing out), toj potrebi za pripadanjem, koja, čini se, postaje naš najveći beauty porok.

Događaju, koji je moderirala Nana Nadarević, beauty stručnjakinja s više od 10 godina iskustva u svim segmentima kozmetičke industrije, prisustvovao je creme de la creme beuaty i lifestyle scene u Hrvatskoj.

Mediji i trendovi: Opasnosti antiaging kulture za mlade

„Kad sam objavila knjigu ‘Gimnastika lica – moj prirodni lifting’, 10 godina sam se doslovno mučila, educirala ljude po salonima i govorila da treba vježbati i lice, a ne samo tijelo. Ništa se nije pokrenulo sve dok mediji nisu prihvatili antiaging kao novi trend. Iako je ideja ‘vječne mladosti’ danas sveprisutna, opet, međutim, vidimo neke pogreške. Ide se u krajnosti, ali i slijepo slijede trendovi, što je posebno opasno kod djece, jer ona gledaju ono što im serviraju društvene mreže i ne mogu razlučiti stoji li iza toga netko educiran ili ne“, upozorila je mag. pharm. Seka Zebić.

Prijavite se na newsletter

Petra Sever: Utjecaj društvenih mreža na beauty trendove

I Petra Sever smatra da u trendovima treba naći mjeru te razlučiti tko smo i uklapa li se neki trend u naš lifestyle.

Na društvenim mrežama treba početi razlikovati zabavljače od stručnjaka. I jedno i drugo nije loše, ali nije isto. Što konzumiramo na nesvjesnoj razini svaki dan, oblikuje naše razmišljanje na puno drugih razina, od toga što ćemo odjenuti do toga želimo li nešto doraditi na sebi“, rekla je Petra Sever i napomenula kako u beauty industriji, zapravo, vrijedi ona „Manje je više!“.

„Tehnologija je toliko napredovala da imamo brojne mogućnosti i u kontekstu make upa nema smisla hodati s previše. Hidratantne kreme već su svojevrsni hibridi dekorativne kozmetike, BB kreme odlična su alternativa puderima, korektori više nisu toliko ‘teški’… Oduvijek sam zagovarala prirodan make up, čak su mi govorili da s takvim stavom neću uspjeti u poslu, i mišljenja sam da pretjerivanje uvijek dovodi do anksioznosti“, rekla je Petra Sever.

Edukacija kao ključ: Holistički pristup njezi kože u doba TikTok trendova

„I sama imam tinejdžericu koja gleda TikTok , isprobava neki trend koji je tamo vidjela i, uvjetno rečeno, napravi štetu. Edukacija je, stoga, najvažnija. U društvu je prisutan taj neki imperativ da ‘moramo biti’ i ‘moramo probati sve’, što može dovesti do kontraefekta“, rekla je dr. Nevia Delalle, napominjući kako treba njegovati holistički pristup koži. Koža prvo treba biti zdrava i njegovana, a sve ostalo tek je nadogradnja.

Seka Zebić: Životna mudrost i ljepota u osmom desetljeću

Biti discipliniran, uvijek ići naprijed, ne raditi od svega velik problem i raditi ono što vas veseli, ova ‘životna mudrost’ Seke Zebić, legende beauty scene u Hrvatskoj, koja i u osmom desetljeću izgleda senzacionalno, gostima ovog beauty druženja zasigurno je ostala kao vrijedno nadahnuće i životna inspiracija.

Lookbook uzvanicima dočarao nezaboravnu ljetnu beauty avanturu

Osim u beauty pričama i iskustvima, uzvanice su uživale i u bezglutenskom Kata brunchu, custom-made koktelima, a na odlasku sa sobom su ponijele i poklon –Lookbook platnenu torbu prepunu sjajnih stvari za nezaboravnu ljetnu beauty avanturu.

FOTOGRAFIJE: PR (lookbook.hr)

Povezani članci

Najnovije

U galeriji hotela Rixos Premium Dubrovnik 12. srpnja 2024. otvorena je izložba “ZLATNA UVERTIRA” Dorin Zelenika, na kojoj su predstavljeni radovi akril na platnu.

Posljednjih godina svjetska modna scena postaje sve inkluzivnija, sve više uključujući osobe s invaliditetom u modne piste, kampanje i editorijale. Ovaj pomak prema raznolikosti pomaže razbijanju stereotipa i promovira prihvaćanje različitosti unutar industrije ljepote i mode.

Kampanja ‘Nisam rekla DA’ usmjerena je na koncept pravog pristanka kroz svjedočanstva deset osoba koje su preživjele seksualno nasilje.