Brand News

Svi vole, svi nose – IZIPIZI naočale

IZIPIZI je brend koji je transformirao percepciju o naočalama kao skupom modnom dodatku, nudeći moderne, kvalitetne i elegantno dizajnirane modele po razumnim cijenama. Njihove naočale su popularne diljem svijeta, savršene za svaku priliku od čitanja do sunčanja, uz očuvanje planeta.

Na krovnoj terasi zagrebačkog art’otela sinoć je održan IZIPIZI Summer Party i to u društvu osnivača tog poznatog francuskog brenda Charlesa Bruna, Quentina Couturiera i Xaviera Aguere. U ugodnom druženju s pogledom na šarmantne zagrebačke donjogradske krovove uživali su i brojni IZIPIZI prijatelji: Jelena Veljača, Ivana Paradžiković, Petra Kurtela, Isabella Rakonić, Karla Zelić, Jelena Perić, Lu Jakelić i brojni drugi.

IZIPIZI: Elegantni dizajn i kvaliteta za sve generacije

Tri prijatelja i suradnika svojim su brendom osnovanim prije više od desetljeća, transformirali dotadašnju  paradigmu o naočalama kao o razmjerno skupom modnom dodatku i dokazali da moderne, kvalitetne i vrhunski dizajnirane naočale mogu biti dostupne i po razumnim cijenama.

IZIPIZI
IZIPIZI

Danas IZIPIZI naočale viđamo u šetnji gradom, u školama, na plažama ili u planinama i to na ljudima svih dobnih uzrasta, od malih beba do odraslih. Prepoznatljivog, elegantnog dizajna i širokog dijapazona modela koji se neprestano nadopunjuje novim bojama i oblicima, IZIPIZI su naočale savršene za svaku priliku, od čitanja do sunčanja – dok istovremeno poštuju planet.

Prijavite se na newsletter

Nositelji B Corp certifikata za društvenu i ekološku osviještenost

IZIPIZI: Tvoj stil, tvoja vizija!

Naime, iza ovog brenda stoji tim ekološki osviještenih kreativaca predanih smanjenju utjecaja svoje tvrtke na okoliš, optimizaciji kvalitete materijala i jačanju društvenog djelovanja. IZIPIZI se nedavno pridružio 7000 svjetskih tvrtki koje su primile B Corp certifikat, te tako još jednom dokazao svoju izvrsnost u području društvene i ekološke angažiranosti.

B Corp certifikacija međunarodna je oznaka koja definira standard izvrsnosti za društveno i ekološki angažirana poduzeća, a proces procjene temelji se na 5 stavki: upravljanje, odnos prema zaposlenicima, okolišu i kupcima te utjecaj na zajednicu. Ponosni vlasnici navedenog certifikata preuzimaju zakonsku obvezu da budu odgovorni na svim poljima djelovanja.

Cool rješenja za oštriji pogled i zaštitu na suncu

Kada pričamo o nevjerojatno bogatoj IZIPIZI ponudi, za rukom im je pošlo ono što se smatralo gotovo pa nemogućim. Učiniti da dalekovidnost postane cool.

Kako biste uživali u dobroj knjizi, u ponudi ovog francuskog brenda je niz iznimno laganih naočala s različitih dioptrija čije su leće posebno dizajnirane za ispravljanje dalekovidnosti te otporne na ogrebotine. Budući da se čitanje ne odnosi samo na knjige, tu je i posebna verziju za ekrane i čitanje na suncu.

Sunčane pak naočale nude maksimalnu UV zaštitu beskompromisno povezanu s unisex bezvremenskim dizajnom i optimalnom udobnošću. Leće kategorije 3, apsorbiraju oko dvije trećine vidljive svjetlosti i prikladne su kao svakodnevne sunčane naočale.

Quentin Couturier, Charles Brun i Xaviera Aguera
Quentin Couturier, Charles Brun i Xaviera Aguera

Inovativna zaštita očiju u svakom okruženju

U skladu sa svojom devizom „zaštititi svačije oči u svakom trenutku života“, IZIPIZI polarizirani asortiman nudi optimalnu zaštitu u vrlo svijetlom okruženju s refleksijama, a modeli iz Screen kolekcije posebno su dizajnirani kako biste mogli koristiti ekrane onoliko često koliko vam je potrebno.

Naime, posebno dizajnirane leće Screen modela filtriraju 40 % plavo-ljubičaste svjetlosti koju emitiraju ekrani, a znamo koliko vremena danas svi, a pogotovo mladi i djeca provodimo uz ekrane.

Ljetna kolekcija Tasty: Upečatljiv chic u tri neodoljive nijanse

Poznati po stalnom nadopunjavanju svoje Permanent kolekcije kapsulnim kolekcijama, bilo da je riječ o suradnjama s eminentnim modnim kućama ili kolekcijama inspiriranima prirodom, umjetnošću ili svakodnevicom, ovo ljeto na ulicama gradova, sigurno ćemo viđati i novi IZIPIZI model, Tasty. 

Nova ljetna kapsulna kolekcija utjelovljenje je upečatljivog chica i donosi tri modela u neodoljivim ljetnim nijansama. Model Granita oštro zelenom bojom limete unosi svježinu u vrući ljetni dan, Syrup otkriva vašu slatku, nježnu stranu, a Cola spaja toplinu smeđih i zlatnih nijansi, te je baš poput osvježavajuće gazirane vode, prava ljetna poslastica.

FOTOGRAFIJE: IZIPIZI, PR (fotograf: John Pavliš)

Povezani članci

Najnovije

U galeriji hotela Rixos Premium Dubrovnik 12. srpnja 2024. otvorena je izložba “ZLATNA UVERTIRA” Dorin Zelenika, na kojoj su predstavljeni radovi akril na platnu.

Posljednjih godina svjetska modna scena postaje sve inkluzivnija, sve više uključujući osobe s invaliditetom u modne piste, kampanje i editorijale. Ovaj pomak prema raznolikosti pomaže razbijanju stereotipa i promovira prihvaćanje različitosti unutar industrije ljepote i mode.

Kampanja ‘Nisam rekla DA’ usmjerena je na koncept pravog pristanka kroz svjedočanstva deset osoba koje su preživjele seksualno nasilje.