Kompanije

Kako adidas kroz sinergiju s profesionalnim sportašima prenosi društveno važne poruke?

„Postoje važnije stvari u životu od toga hoćeš li pobijediti ili izgubiti utakmicu.“ – Lionel Messi (nogometaš)

U svijetu sportske mode, brend adidas se izdvaja po vrhunskim proizvodima, ali i po inovativnim imidž kampanjama koje nevjerojatno efikasno koriste suradnju s profesionalnim sportašima.

Ove kampanje nisu samo marketinški trikovi; one predstavljaju snagu brenda u prenošenju inspirativnih priča i važnih društvenih poruka.

“Impossible is Nothing” kao životna filozofija

Kampanja “Impossible is Nothing” predstavlja nezaboravno poglavlje u adidasovom marketinškom svijetu, nastojeći nadmašiti granice i inspirirati pojedince diljem svijeta. Lansirana 2004. godine, ova kampanja nije bila samo puko predstavljanje proizvoda već snažna poruka koja je prenosila dublje vrijednosti i filozofiju brenda.

Središnja poruka kampanje proizlazi iz nadahnjujućih riječi legendarnog boksača, Muhammada Alija: “Impossible is just a big word thrown around by small men who find it easier to live in the world they’ve been given than to explore the power they have to change it.” Ove riječi su poziv na akciju i poticanje ljudi da prepoznaju vlastiti potencijal za promjenu i savladavanje prepreka.

Adidas je mudro iskoristio snagu suradnje s ikonama poput Alija, Davida Beckhama, Zinedine Zidana I drugih sportskih velikana kako bi stvorio kampanju koja nije samo o sportskim uspjesima već i o univerzalnim životnim vrijednostima. Videoklipovi su prikazivali te vrhunske sportaše kako igraju s običnom djecom na ulici, približavajući zvijezde običnim ljudima i pokazujući da su granice između slavnih i običnih ljudi zapravo vrlo tanke.

ADIDAS VINTAGE COMMERCIALS ; IMPOSSIBLE TEAM (2006)

Kroz “Impossible is Nothing” brend je postao glasnik ohrabrenja, poticanja na samopouzdanje i potvrde da se s hrabrošću i voljom mogu postići izuzetni rezultati. Ova kampanja ostavlja trajni pečat u svijetu sportske mode i u srcima pojedinaca koji su prigrlili njezinu inspirirajuću poruku.

Nadahnite kreativnost s adidasom

“Here to Create” kampanja, lansirana od strane adidasa, predstavlja putovanje kroz kreativnost i izražavanje kroz sportski duh. Kampanja se fokusira na ideju da sport nije samo natjecanje i rezultati, već i platforma za individualnost, umjetnički izraz te prihvaćanje različitosti unutar sportske zajednice.

Suradnja s renomiranim sportašima poput Lionela Messija i Paula Pogbe dodatno je obogatila poruku kampanje. Njihovo uključivanje naglašava raznolikost i jedinstvenost unutar sportskog svijeta, potičući pojedince da vide sport kao nač in izražavanja vlastite osobnosti. Kampanja potiče razmišljanje o sportu kao umjetnosti, postavljajući ga u širi društveni kontekst. “Here to Create”slavi svakodnevne heroje, potiče ljude da budu svoji, hrabri i kreativni.

Prijavite se na newsletter

Kreativnost dolazi iznutra – adidasova inspirativna kampanja s Kobeom Bryantom

Višegodišnja suradnja s Kobeom Bryantom, NBA ikonom, donijela je brojne kampanje koje slave sportske karijere, potiču na radnu etiku, odanost timu i promiču vrijednosti poput timskog rada. Kobe Bryant bio je ambasador brenda, prenoseći strast prema sportu na globalnu razinu i ističući važnost karakterističnih vrijednosti izvan sportskog terena.

“Creativity Comes From Within” naglašava važnost unutarnje snage u postizanju izvrsnosti. Kobe Bryant simbolizira sportski uspjeh i mentalnu snagu koja pokreće inovacije. Poruka kampanje potiče pojedince da pronađu svoju jedinstvenu kreativnost unutar sebe, naglašavajući da prava snaga za stvaranje proizlazi iz vlastite unutarnje vatre. Suradnja s Bryantom inspirira gledatelje da prepoznaju i iskoriste svoj unutarnji potencijal, stvarajući ne samo sportsku, već i životnu izvrsnost.

adidas motivira sportaše uz Messija i Bellinghama

Adidas, potaknut povratnim informacijama od svojih globalnih potrošača, prepoznaje stvarnost pritiska kojima su izloženi sportaši, kako rekreativci tako i profesionalci.

You Got This!

Najnovija adidasova imidž kampanja pod sloganom “You Got This!” naglašava podršku sportašima, potiče ih da vjeruju u vlastite sposobnosti, te ih inspirira da odole pritiscima koji proizlaze iz očekivanja izuzetnih rezultata, bilo da su već na vrhuncu karijere ili tek na početku svog sportskog puta.

Uoči nedavno održanog Super Bowla, adidas je predstavio emotivan video u kojem se pojavljuju ikone poput Lionela Messija i Judea Bellinghama, uz brojne druge sportaše. Ovaj video, popraćen kultnom himnom ‘Under Pressure’ grupe Queen i Davida Bowieja, pruža svojevrsni hommage sportašima koji svakodnevno suočavaju s pritiskom očekivanja. Kroz snažnu poruku “You Got This!”, sportaši poput Judea Bellinghama i Emily Malewski prikazuju kako se nose s pritiskom, potičući time i druge da hrabro pristupe sportu.

Adidasova posljednja imidž kampanja “You Got This!” priča je o sportu; ona istražuje ljudske snove, izazove i uspjehe, predstavljajući inspirativne likove koji svijetu poručuju da je moguće postići izvanredne stvari kad se vjeruje u vlastite mogućnosti.

adidas – pokretač pozitivnih promjena

Omiljeni svjetski sportski i lifestyle brend, adidas, nije samo proizvođač sportske opreme; on je tvorac promjena. Kroz svoje inovativne kampanje ostvarene u suradnji s renomiranim profesionalnim sportašima, adidas prenosi snažne poruke o inspiraciji, kreativnosti, društvenoj odgovornosti i individualnosti. Suradnje s ikonama sporta pridodaju autentičnosti brenda i pozicioniraju ga kao predvodnika koji ne prati trendove, već ih i postavlja.

Kroz kreativne imidž kampanje, adidas predstavlja svoje proizvode i stvara priče koje se povezuju s potrošačima na dubljoj razini. Svaka kampanja je ispričana priča koja oživljava vrijednosti koje su duboko usađene u samoj srži brenda. Ovaj pristup gradi emocionalnu vezu između brenda i potrošača i potiče razmišljanje i razvoj pozitivnih društvenih promjena.

U konačnici, adidas je pokretač promjena koji oblikuje svijet sportske mode i lifestylea. Njegove inovacije, suradnje i društvena odgovornost čine ga izvorom inspiracije za sve one koji teže ostvarivanju svojih ciljeva uz strast kreativnost i autentičnost.

FOTOGRAFIJE: PR, Pinterest

VIDEO: YouTube

Povezani članci

Najnovije

Hrvatski modni brend Robert Sever donosi svoju novu kolekciju za sezonu jesen/zimu 2024. pod nazivom Sophistique, predstavljenu kroz vizualno upečatljivu kampanju koja naglašava dualnost između klasične elegancije i spontanosti.

Modna stilistica Ivana Pavić svojom radionicom “Stilska Jednadžba” već godinama pomaže ženama da otkriju vlastiti stil, odabirući odjeću koja najbolje ističe njihove prednosti. Od prvih koraka, Ivana se posvetila edukaciji žena o tome kako odjeću koristiti kao alat za izražavanje osobnosti i postizanje vizualnog sklada. Njezina radionica fokusira se na osvješćivanje važnosti pravilnog odabira krojeva i materijala sukladno građi tijela, čime se potiče samopouzdanje i stil.

Max Mara je na ovogodišnjem Milanskom tjednu mode predstavila svoju kolekciju za proljeće-ljeto 2025. godine, koja spaja svijet znanosti, matematike i visoke mode. Kolekcija je inspirirana velikom antičkom učenjakinjom Hipatijom iz Aleksandrije, a kroz geometrijske krojeve i inovativne tkanine slavi povezanost racionalnosti i mistike.