Kompanije

Priča o uspjehu i strogo čuvanom tajnom sastojku: Kako je La Mer stekao i zadržao status kultnog brenda

La Mer je kultni brend u svijetu ljepote i njege kože, poznat kao sinonim za luksuz i inovaciju. Priča brenda je jedinstvena mješavina strasti, znanosti i čudesne moći prirode, što se odražava u svakom njihovom proizvodu.

Postoje ti neki brendovi koji možda još uvijek nisu pronašli svoje mjesto na vašoj kozmetičkoj polici, ali ste sigurno čuli za njih. Jedan od takvih brendova je kultni La Mer koji u svijetu ljepote i njege kože predstavlja sinonim za luksuz i inovaciju. Njegova priča je jedinstvena kombinacija strasti, znanosti i čudesne moći prirode – koja se ogleda u svakom proizvodu s La Mer potpisom.

Kako je sve krenulo?

La Mer je osnovao njemački zrakoplovni fizičar dr. Max Huber potaknut opeklinama koje je zadobio u laboratoriju. To je ujedno i kratka priča o nastanku čuvene kreme od mora – Crème de la Mer. Međutim, nešto duža varijanta ide ovako. Nakon zadobivenih opeklina, Huber je pokušavao pronaći rješenje kako se istih riješiti te iako je njega kože tradicionalno posao kemičara, Huber je kao fizičar razumio učinke svjetla, zvuka i energije.

Živio je na obali u San Diegu i oduvijek ga je privlačila moć i životna (ljekovita) snaga mora. Misija stvaranja eliksira koji bi pomogao njegovoj koži da se obnovi, inspirirana je ljekovitom moći mora koje je toliko cijenio. Naime, nakon dvanaest godina eksperimentiranja i šest tisuća pokusa, procesom fermentacije –  formulirana je Crème de la Mer.

Prijavite se na newsletter

This image has an empty alt attribute; its file name is FY21_LAMER_NOVDEC_SOCIAL_LM_FINAL_20-scaled.jpg

Tajna je u – tajnom sastojku koji nikada nije otkriven

Crème de la Mer krema, ali i svi ostali proizvodi brenda, kriju tajni sastojak miracle broth koji je sve do danas uspješno sakriven te ga niti jedan laboratorij nije uspio razotkriti.

Ovaj čudesan eliksir, dobiven prirodnim fermentacijskim procesom koji uključuje morske alge i druge prirodne sastojke, postao je temelj za cijelu liniju proizvoda. Iz brenda objašnjavaju da, fermentacija koja koristi energiju svjetlosti i zvuka, transformira sastojke u mikronutrijente koji se lako apsorbiraju i prepoznaju od strane kože, potičući njenu obnovu i revitalizaciju. Također, alge su ručno beru u kristalno čistim vodama otoka Vancouvera.

Vrlo je zanimljivo istaknuti Huberov pristup kreiranju miracle brotha. Naime, fizičar je prilikom procesa fermentacije projicirao zvuk valova s vjerovanjem da isti povećavaju aktivnost sastojka, a svako pakiranje kreme bilo je ručno punjeno u kontroliranim uvjetima što se tiče temperature i perioda punjenja – točno osam sati od završetka kreiranja formule. Nadalje, još je zanimljivije što se taj ritual zadržao i nakon što je u devedesetima Estée Lauder preuzeo La Mer pod svoje okrilje.

Nasljeđe kao okosnica brenda La Mer

Kada je Huber 1991. preminuo, tajne La Mera ostale su s njegovom kćeri koja je radila uz oca. Međutim, već na početku dogodio se problem. Huber, specifičan kakav je bio, svoje „recepte“ nije zapisivao ni u kakve bilježnice, već se oslanjao na intuiciju i osobno znanje.

Sve je ukazivalo  da se originalni miracle broth jednostavno ne može ponovno kreirati, ali Andrew Bevacqua, kemičar koji je tada radio za Estée Lauder, u tome je uspio. Naime, i prije nego što je Huberova kći brend prodala Estée Lauderu, kompanija je bila zainteresirana za kupnju, ali Huber ih je svaki put odbio.

Bevacqua se je složio s tvrdnjama drugih znanstvenika i kemičara koji su tvrdili da sastav čuvene kreme nije nešto posebno, ali sve postaje zanimljivije kad se u priču uključi tajni sastojak. Naime, kako bi se isti mogao rekreirati, Estée Lauder je transportirao u svoj laboratorij preostale miracle broth bočice koje je Hubert izradio i započet je proces ponovnog stvaranja.

Miracle broth kombinira morsku algu s mnoštvom vitalnih nutrijenata, uključujući vitamine, minerale i druge važne hranjive tvari. Ovaj proces, koji traje od tri do četiri mjeseca, nije samo obična fermentacija, već sofisticirani postupak tijekom kojeg se sastojci izlažu svjetlosnim i zvučnim valovima, potičući tako njihovu transformaciju i oslobađanje obnavljajuće snage koja je ključna za regeneraciju i oporavak kože nezamjenjive prednosti koje La Mer nudi svojim kupcima.

Ova i dalje ekskluzivna formula, poznata samo malom broju znanstvenika, predstavlja srž svakog La Mer proizvoda i svaka nova generacija miracle brotha s velikom se pažnjom infuzira s kapima prethodne serije, čime se održava neprekinuta veza s originalom i osigurava da svaki proizvod La Mera nosi dio nasljeđa. Poštovanje i prakticiranje ovog procesa ne samo da čuva povijest i tradiciju brenda, već i osigurava iznimnu kvalitetu koju kupci očekuju od La Mera.

Tradicija i kvaliteta = visoka cijena

Crème de la Mer, kao i ostali proizvodi brenda, nisu povoljni, ali vjerujemo da je opisani proces iskristalizirao odgovor na pitanje zašto je to tako. La Mer je brend obavijen i svojevrsnim velom tajne, odnosno vrlo rijetko, gotovo nikad, ne objavljuju klinička ispitivanja ili specificiraju sastojke. Umjesto toga, djelovanje govori za sebe, kao i vojska zadovoljih korisnika koji se doista kunu u efikasnost proizvoda.

Djelotvorna i misteriozna, Crème de la Mer, simbolizira simbiozu čovjeka s prirodom, ali i ono malo nedostižnosti koja je uvijek zanimljiva, i pritom ne mislimo cjenovno, već idejno – La Mer je jednostavno priča za sebe koju zasad niti jedan drugi beauty brend nije nadmašio.

FOTOGRAFIJE: La Mer, Orbico Beauty, Pinterest

Povezani članci

Najnovije

A/B testiranje je metodologija eksperimentiranja koja se koristi u marketingu i web razvoju kako bi se usporedili dvije varijante (A i B) istog elementa kako bi se utvrdilo koja varijanta bolje performira prema određenom cilju, kao što su stopa klikanja ili konverzija.

Freemium business model je strategija u kojoj se osnovna usluga ili proizvod nudi besplatno, ali se naplaćuju dodatne napredne značajke ili funkcionalnosti.

Adidas Originals predstavlja svoju najnoviju kampanju koja nastavlja istraživati kulturno nasljeđe brenda tako što odaje počast zajednicama koje su nosile modele Gazelle, Samba i Handball Spezial.