MAX&Co.
Kompanije

Kako je MAX&Co. zadržao svoj identitet i dalje ostao jedan od najprivlačnijih talijanskih brendova?

Očuvanje autentičnosti kroz sinergiju tradicije i suvremenih trendova

Jedan od brendova koji bez razmišljanja ima značajnu ulogu u domeni odjeće srednjeg cjenovnog ranga je MAX&Co. Brend je osnovan 1986. kao dio Max Mara grupacije koju je 1951. osnovao Achille Maramotti (Max Mara grupacija jedna je od najznačajnijih talijanskih proizvođača ženske odjeće), a nastao je kao odgovor na potražnju mladih, modno osviještenih žena koja vole klasiku s dozom trenda. S naglaskom na spomenutu viziju, MAX&Co. isprofilirao se je kao dinamičan modni brend s ponudom koja nudi ponešto za svakog.

MAX&Co.: Od obiteljske tvrtke do globalne kompanije

Moda je kroz generacije duboko ukorijenjena u obiteljsko stablo Maramottija. Prabaka osnivača Max Mare, Marina Rinaldi, vodila je svoj maleni modni atelje, poznat po vrhunskoj krojačkoj vještini i izuzetnoj pažnji posvećenoj detaljima. Njena unuka, Giulia Fontanesi Maramotti, nastavila je obiteljsku tradiciju izučavajući modni dizajn, autorica je niza knjiga o teoriji krojenja i osnivačica vlastite škole dizajna.

Ta strast prema modi, dizajnu i besprijekornom kroju prenesena je i na njezina sina koji je, slijedeći obiteljsku strast, osnovao svoju tvrtku. I danas, nakon smrti Achillea Maramottija 2005. godine, Max Mara ostaje obiteljski posao kojim upravljaju njegova djeca, čuvajući tako kontinuitet obiteljske posvećenosti svijetu mode.

Prijavite se na newsletter

Chic estetika s dozom poslovne ozbiljnosti

Brend MAX&Co. je poznat po svojoj sofisticiranosti, jednostavnosti i bezvremenskom dizajnu koji inspirira žene diljem svijeta.

Kao što smo spomenuli, MAX&Co. kolekcije prepoznatljive su po tome što odišu jednostavnošću, ali su kompleksne u svojoj izradi, odnosno naglasak je na kvaliteti i preciznosti svakog šava. Proizvedene u tvornicama Max Mara grupacije, kolekcije se izrađuju pod budnim okom kreativnog tima brenda koji se prostire na čak četiri kontinenta te obuhvaća 25 dizajnera koji svojim idejama doprinose još boljoj vidljivosti kod kupaca.

MAX&Co. materijali su kvalitetni te u skladu s novim trendovima i inovacijama, a to znači da se u tvornicama koriste suvremene tehnike proizvodnje koje omogućavaju maksimalan rad u skladu s održivom filozofijom. Uz navedeno, MAX&Co. nudi širok raspon odjevnih komada koji spajaju klasične krojeve s modernim detaljima, omogućavajući ženama da izraze svoj jedinstveni stil u svakoj prilici.

Brend je poznat po svojoj sofisticiranosti, jednostavnosti i bezvremenskom dizajnu koji inspirira žene diljem svijeta. Kolekcije obuhvaćaju širok raspon odjeće, od klasičnih komada poput sakoa i haljina do casual komada poput traperica i majica, nudeći ženama mogućnost da izraze svoj stil u svakoj prilici.

Utjecaj na modnu industriju kroz primjer održivosti

Njihove kolekcije odražavaju suvremeni životni stil, kombinirajući klasične krojeve s modernim detaljima i trendovima. Ključne vrijednosti koje MAX&Co promiče su kvaliteta, inovacija, održivost i ženska snaga. Kroz svoje kolekcije, brend se zalaže za visoke standarde kvalitete i održivosti, koristeći materijale koji ne štete okolišu i podržavajući etičku proizvodnju.

Max&Co. predano usmjerava svoje kolekcije prema održivosti, koristeći materijale kao što su organski pamuk, lan i reciklirani poliester, koji se proizvode sa smanjenim ekološkim i socijalnim utjecajem. Uvođenjem naprednih proizvodnih metoda koje reduciraju otpad i potrošnju energije te osiguravaju poštene i sigurne uvjete rada, brend čini značajne korake u ekološkoj odgovornosti.

MAX&Co. teži bezvremenskom dizajnu namijenjenom dugotrajnoj upotrebi, smanjujući time potrebu za čestim obnavljanjem garderobe i doprinosi manjem ekološkom otisku. Brend također promovira transparentnost u lancu opskrbe, omogućavajući kupcima da bolje razumiju podrijetlo i način proizvodnje svojih odjevnih predmeta. Kroz edukaciju potrošača o važnosti održivosti putem online platformi i kampanja, Max&Co. potiče promišljeniju potrošnju i podržava održive modne prakse, postavljajući standard za budućnost industrije.

MAX&Co rebranding

Iako je MAX&Co. brend koji se uvelike oslanja na svoju tradiciju, suvremeno doba traži određene preinake, pa je tako brend u suradnji s „Made Thought“ napravio moderan rebranding. Rebranding MAX&Co. brenda predstavlja inspirativan primjer transformacije i osvježenja jednog od vodećih modnih brendova.

Odluka o rebrandingu proizašla je iz želje da se brandu udahne novi život, osnaži njegova pozicija na tržištu te privuče nove generacije kupaca.

Ključni elementi rebrandinga uključivali su osvježavanje vizualnog identiteta, uključujući logo, boje i tipografiju. Estetika je i dalje zadržala svoj prvobitan oblik, odnosno naglasak je na jednostavnosti i klasičnom dizajnu, no rebranding je sve učinio mrvicu modernijim. Boja je igrala trasnformativnu ulogu u rebrandingu.

Upravo je transformacija palete boja brenda, prelazeći sa suptilnih ružičastih tonova na odvažnu crvenu koja je ujedno poslužila i kao simbol samopouzdanja i živosti. Paralelno s tim, rebranding je obuhvatio i unaprjeđenje proizvodnje, uvođenje održivih materijala i poboljšanih proizvodnih praksi radi smanjenja ekološkog otiska brenda. Novi vizualni jezik brenda Mac&Co. učinio ga je zanimljivijim i privlačnijim suvremenim potrošačima, no u cijelom procesu nije izgubio svoj identitet – što je ključni dio bilo kojeg rebrandinga.

Marketinška strategija rebrandinga bila je usmjerena na naglašavanje inovacija, kvalitete i stila MAX&Co. proizvoda, te promicanje brenda kao simbola suvremenog luksuza. Kroz temeljitu analizu tržišta i ciljane publike, MAX&Co. je uspješno prilagodio svoju ponudu i komunikacijsku strategiju kako bi odgovarali promjenjivim potrebama i preferencijama kupaca.

Rebranding je također obuhvatio širenje prisutnosti brenda na globalnoj razini, kroz otvaranje novih maloprodajnih lokacija, jačanje online prisutnosti te sudjelovanje na međunarodnim događajima i revijama. Konačno, rebranding je rezultirao revitalizacijom MAX&Co. brenda, jačanjem njegove pozicije na tržištu te stvaranjem dubljeg i emocionalnijeg povezanosti s kupcima diljem svijeta.

Globalna prisutnost i tajna uspjeha

Max&Co. danas se može pohvaliti velikom mrežom od čak 422 trgovine u 38 zemlje koje su smještene u najljepšim ulicama svjetskih metropola poput New Yorka, Pariza, Milana i Londona. Njihovi proizvodi su dostupni i putem online trgovine, što omogućuje kupcima širom svijeta pristup njihovim najnovijim kolekcijama. Kao što smo već istaknuli, unatoč nešto suvremenijem pristupu, brend i dalje predstavlja sinonim bezvremenske elegancije i kvalitete, a mješavina stila, kako bi bili ukorak s aktualnostima, vidljiva je u detaljima koji čine razliku.

MAX&Co jedan je od onih brendova čiji utjecaj i relevantnost nisu oslabili, već naprotiv, uz vještu sposobnost prilagodbe i osluškivanja tržišta, brend je uspio ponudit odjeću koja kupcima dopušta da izraze svoj stil, ali i koketiraju s ostalim zanimljivim komadima te izlaze iz zone komfora. Osim navedenog, MAX&Co. redovito sudjeluje na međunarodnim modnim događajima, sajmovima i revijama kako bi promovirao svoje proizvode i brend diljem svijeta. Ovi događaji pružaju priliku brendu da se poveže s kupcima, influencerima i medijima širom svijeta. Također brend često surađuje s poznatim osobama iz različitih industrija kako bi promovirao svoje proizvode i stvorio veći utjecaj na globalnom tržištu.

Uz sve to MAX&Co. provodi ciljane marketing kampanje koje su prilagođene različitim tržištima i kulturama diljem svijeta, što im omogućuje da dosegnu različite segmente kupaca i privuku njihovu pažnju. Kroz sve ove aktivnosti, MAX&Co. ostvaruje svoju globalnu prisutnost i gradi reputaciju kao lider u svjetskoj modnoj industriji.

Uspjeh brenda MAX&Co. može se pripisati kombinaciji inovativnog dizajna, posvećenosti održivosti i globalnoj prisutnosti koja se proteže širom svijeta. Njihov kontinuirani fokus na stvaranje visokokvalitetnih proizvoda koji ističu eleganciju i stil rezultirao je snažnom povezanošću s kupcima diljem različitih kultura i regija. Primjeri održivosti, poput korištenja održivih materijala i poboljšanih proizvodnih praksi, svjedoče o njihovoj posvećenosti zaštiti okoliša i društvenoj odgovornosti.

Osim toga, MAX&Co. je postigao značajan uspjeh kroz svoju globalnu prisutnost, koja se očituje kroz mrežu maloprodajnih lokacija, online trgovinu te sudjelovanje na međunarodnim događajima i sajmovima. Svojim sveobuhvatnim pristupom i predanošću vrijednostima održivosti, kvalitete i stila, MAX&Co. nastavlja ostvarivati značajan utjecaj u modnoj industriji, postavljajući standarde za inovativnost i održivost u globalnom kontekstu.

FOTOGRAFIJE: MAX&Co., Pinterest

Povezani članci

Najnovije

Treći po redu Women’s Weekend, festival koji je u samo tri godine postao simbol liderstva, promjena i ravnopravnosti, i ove godine u Rijeku dovodi globalno poznata imena iz svijeta politike, zabave, medija i sporta. Od političkih lidera preko stručnjakinja iz zdravstva i humanitarnih organizacija, do ključnih figura iz svijeta NBA-a i luksuza – Borut Pahor, Khalia Collier, Ana Marita Brant i Luisa Brumana samo su neka od imena koja će ove godine gostovati od 6. do 9. ožujka u Muzeju moderne i suvremene umjetnosti u Rijeci.

Hrvatski modni brend Robert Sever donosi svoju novu kolekciju za sezonu jesen/zimu 2024. pod nazivom Sophistique, predstavljenu kroz vizualno upečatljivu kampanju koja naglašava dualnost između klasične elegancije i spontanosti.

Modna stilistica Ivana Pavić svojom radionicom “Stilska Jednadžba” već godinama pomaže ženama da otkriju vlastiti stil, odabirući odjeću koja najbolje ističe njihove prednosti. Od prvih koraka, Ivana se posvetila edukaciji žena o tome kako odjeću koristiti kao alat za izražavanje osobnosti i postizanje vizualnog sklada. Njezina radionica fokusira se na osvješćivanje važnosti pravilnog odabira krojeva i materijala sukladno građi tijela, čime se potiče samopouzdanje i stil.